Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Первісну перевірку товару необхідно здійснювати під час отримання товару у відділенні служби доставки. Якщо ви виявили, що товар пошкоджений, паковання розкрито або товару бракує, заповніть відповідний акт у відділенні служби доставки. Магазин надає гарантію 14 днів на виявлення заводського браку/дефектів. У разі виявлення дефекту потрібно зв'язатися з менеджером за телефонами, зазначеним на сайті. Транспортні витрати на повернення оплачує клієнт. Гарантійне обслуговування або обмін товару відбувається у разі надання такої інформації: — витратна накладна/чок або їхня копія; – No ттн і дата покупки; — причина стискання в ремонт (дефект). Не можна повернути товар, який був у користуванні, у неповній комплектації, у не заводській або пошкодженій упаковці, обклеєній скотчем. Товар має бути в такому вигляді та такій комплектації, як під час первинного отримання Вами у відділенні служби доставки. Гарантія від виробника від 6 до 36 місяців.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.